Zapytanie ofertowe

Siedlce, dnia 16.07.2020 r.

DIECEZJA SIEDLECKA Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH
UL. PIŁSUDSKIEGO 62,
08-110 SIEDLCE

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH PRZY ZABYTKU DOTOWANYM ZE ŚRODKÓW
SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i zostanie przeprowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności z zachowaniem uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.

DOTYCZY REALIZACJI ZADANIA POD NAZWĄ:
Remont elewacji na budynku Kurii Diecezjalnej w Siedlcach
Diecezja Siedlecka z siedzibą w Siedlcach w Siedlcach zaprasza do złożenia oferty cenowej dotyczącej realizacji zadania pod nazwą: „Remont elewacji na budynku Kurii Diecezjalnej w Siedlcach”, w trybie konkursu ofert zgodnie z zasadą konkurencyjności przy wydatkowaniu środków finansowych dla zadań ( zamówień) finansowanych ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach udzielanych dotacji celowych na prace przy zabytkach.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zaproszenia do składania ofert – bez stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Remont elewacji na budynku Kurii Diecezjalnej w Siedlcach”. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków decyzją nr WO PSOZ 5340/42/98. Obiekt wpisany pod numerem A-461.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać prace remontowe elewacji budynku Kurii Diecezjalnej w Siedlcach polegających w szczególności na renowacji tynków, malowaniu farbami krzemianowymi tj.:

1. PRACE PRZYGOTOWAWCZE I WYKONAWCZE
1.1. Obicie tynków z zaprawy wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, gzymsach.
1.2. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów
z blachy nie nadającej się do użytku.
1.3. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych okrągłych.
1.4. Odgrzybianie powierzchni ścian.
1.5. Wykonanie tzw. obrzutki na ścianach na całych powierzchniach.
1.6. Położenie tynków renowacyjnych pokładowych na ścianach
1.7. Położenie tynków renowacyjnych nawierzchniowych na ścianach
1.8. Położenie tynków wygładzających na ścianach
1.9. Gruntowanie ścian preparatem wzmacniającym
2. PRACE MALARSKIE ELEWACJI
2.1. Roboty malarskie zewnętrzne. Malowanie dwukrotne farbą krzemianową profili
ciągnionych o szerokości ponad 20 cm z zagruntowaniem.
2.2. Dwukrotne malowanie elewacji farbą krzemianową
2.3. Wykonanie renowacji płaskorzeźby znajdującej się w szczycie elewacji frontowej (południowej) poprzez uzupełnienie ubytków oraz dwukrotne malowanie farbą krzemianową
2.4. Oczyszczenie oraz malowanie konstrukcji balonu na elewacji frontowej.
2.5. Wykonanie obróbek i parapetów z blachy tytanowo- cynkowej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm.
Zgodnie z przedmiarem prac stanowiącym załącznik nr 7.

Wspólny słownik zamówień (kody CPV)

KOD 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
KOD 45212361-4 – Roboty budowlane w zakresie Kościołów
KOD 45000000 – Roboty budowlane

2. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działań lub czynności, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
– posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie , tj. wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym czasie wykonał:
1) co najmniej jedno zadanie obejmujące remont konserwatorsko- budowlany o minimalnej wartości
300 000,00 zł brutto;
2) co najmniej jedno zadanie obejmujące remont elewacji na obiektach sakralnych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym czasie wykonał co najmniej 1 w/w zadanie;
3)Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiającą wykonanie zamówienia, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również znajdować się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Na dowód potwierdzający spełnianie powyższych warunków Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) — ocena: spełnia / nie spełnia.
4) Dostarczą odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

3. Kryteria oceny ofert
1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN (polski złoty). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty, musi uwzględniać inne nieprzewidziane składniki wpływające na ostateczną cenę. Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapozna się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej.
3. Cenę ofertową należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. VAT wyliczony będzie do faktury zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym.
4. Opis sposobu przyznawania punktacji
A.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę stanowiąca sumę punktów przyznanych ofercie. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem (wagami):
1. Cena ofertowa – WAGA kryterium 80% (max. 80 pkt.) Punktacja:
punkty za cenę : P c = (C n : Co) x K p gdzie:
C n — najniższa cena ofertowa
C o — cena ofertowa oferty badanej
K p — współczynnik proporcjonalności równy 80 pkt.

Cena ofertowa Co stosowana do obliczeń powinna być obliczona przez Wykonawców wg wzoru dot. opisu sposobu obliczania ceny oferty niniejszego rozeznania cenowego.
2. Okres gwarancji i rękojmi [GR] — 20% (max 20 pkt)
W powyższym kryterium oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”. Okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na wszystkie wykonane roboty budowlane przy założeniu, że minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 miesiące, natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy maksymalnie 20 pkt – WAGA kryterium 20 0/0.
Wykonawca w celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium zobowiązany jest w formularzu ofertowym wskazać okres gwarancji i rękojmi w przedziale od 36 do 60 miesięcy, która będzie stanowiła okres udzielonej gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane.
Zamawiający na podstawie przedstawionych danych obliczy ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę, stosując regułę:
okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy 0 pkt, okres gwarancji i rękojmi — 48 miesiące — 10 pkt, okres gwarancji i rękojmi — 60 miesięcy — 20 pkt.

Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w przedmiotowym kryterium wynosi 20. W przypadku oferty, w której Wykonawca wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub pozostawi nie uzupełnioną treść w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż oferta jest niezgodna z postanowieniami zapytania ofertowego, gdyż zaproponowany okres gwarancji i rękojmi nie obejmuje minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy, jednakże uzyska maksymalną ilość 20 pkt.
B.
Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o wyżej wymienione kryteria i przyznaną w toku oceny punktację, tj. końcowa liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie według wzoru:
Lp = [PCI +[GRI gdzie:
Lp — łączna liczba punktów przyznana ofercie
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „Cena ofertowa”
GR – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
5. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert
1) Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej na adres:DIECEZJA SIEDLECKA Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH UL.
PIŁSUDSKIEGO 62,08-110 SIEDLCE;
b) w formie elektronicznej na adres ekonom@idsl.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 03 sierpnia 2020 r., do godz.: 14:00 oraz oznakować napisem: „Oferta w trybie rozeznania ofertowego na zadanie pn. pn. „Remont elewacji na budynku Kurii Diecezjalnej w Siedlcach”. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie zostaną uwzględnione przez Zamawiającego.
2) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
3) Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, pismem czytelnym, trwałym środkiem pisarskim.
6. Warunki wykluczenia
1) Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury „boru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej ;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2)Na potwierdzenie braku powiązana kapitałowego lub osobowego należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku w/w powiązań załącznik nr 3 do zapytania ofertowego lub została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
3) Zamawiający zastrzega unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy (nie później niż 30.11.2020 r.).

Odrzuceniu podlegają oferty:

1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
2) złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym
8. Zmiana umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej :
1) zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy takich jak: następstwa działań administracyjnych (konieczność uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczność nie przewidziano na etapie zawarcia umowy); istnienie podziemnych budowli lub infrastruktury; wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres;
2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
3) inne zmiany wynikające ze wzoru umowy.
Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
9. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, którzy odpowiedzieli na zapytanie ofertowe (złożyli ofertę).
10. Załączniki
Załącznik nr 1 — formularz oferty
Załącznik nr 2 — oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 — oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 4 – wykaz robót konserwatorsko-budowlanych o minimalnej wartości 300 tys. zł
brutto
Załącznik nr 5 – wykaz prac obejmujących remont elewacji na budynkach sakralnych;
Załącznik nr 6 — projekt umowy
Załącznik nr7 — przedmiar prac

11. Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty- załącznik nr 1;
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
c) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych- załącznik nr 3
d) wykaz robót konserwatorsko-budowlanych o minimalnej wartości 300 000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (wg załączonego wzoru — załącznik nr 4);
e) wykaz prac obejmujących remont elewacji na budynkach sakralnych ( wg załączonego wzoru – załącznik nr5)
f) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

Pliki do pobrania:

Pliki do pobrania: